måndag 22 april 2013

Lite vår

Åh vad det är härligt med vår! :)
Känns dock som att det borde betyda massor av agility men det gör det inte för min del... Jag har alltid svårt att motivera mig till att träna med Mikko ensam, det är inte lika kul då...
Och gemensamma träningarna är nu på söndagar, och då har jag alltid annat för mig.. Släktalas o annat som kommer emellan.

För två veckor sedan var det ju inoff agilitytävling, det gick väl sådär... Jag var nästan lite besviken på Mikko första (agility)loppet, trots att han var lika bra som vanligt. Men det var ju just det... På träningarna i vinter har han ju varit superduktig men nu var han bara som vanligt :P Stannade upp i slalom osv...
På andra (hopp)loppet var han plötsligt jätteduktig, följde superfint och flög igenom slalom! Men då hade jag knappt ätit nåt sen lunch o glömde banan :P Jaja...
Här kommer lite vårbilder från helgen, blåsippor och kungsfågel!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar