onsdag 7 oktober 2015

Höst


Jag var så nöjd med det nya lysande halsbandet jag köpt åt Mikko! Det är uppladdningsbart, vilket kändes smidigt istället för batterier som tar slut så fort. Men tredje eller fjärde promenaden jag använde det lyste det väldigt dåligt... Så det måste nog laddas nästan varje kväll!
Jag gillar de lysande halsbanden eftersom de syns från alla håll, istället för nån liten hängande lampa som kanske bara syns framifrån eller så. Och de lampor jag provat tidigare, som man hänger i halsbandet, är Mikko liksom lite för liten för, de släpar i backen och han nästan snubblar på dem ibland...
Nåväl, jag får komma ihåg att ladda det nya halsbandet ofta, och ha på mig egna reflexer också :)

Vad som annars hänt här är ju att Kjell äntligen har flyttat hit!
Mikko o jag är nog lika nöjda bägge två att flocken är samlad igen :)

Och så lite höstbilder!





1 kommentar:

  1. Det är ju bra att han syns ordentligt i höstmörkret.
    Du också!

    SvaraRadera