fredag 18 juni 2010

Kämpar på

Puh. Vad trött man blir av att jobba. Jag är helt slut. Men det är ju fredagkväll också... Men jag ska jobba imorgon ändå! En liten stund.
Tänkte vara ledig måndag istället, för då är mamma o pappa här! :D De kommer imornkväll o stannar till tidigt tisdagmorgon. Så vi ska väl turista här i Härjedalen lite, är ju faktiskt riktigt fint här :)

Jobbet går väl bra men igår o idag var tunga... Körde fast med bilen i sand igår, försökte få loss den en timme, gick två timmar för att få täckning på mobilen o kunna ringa efter hjälp... Kom en mkt trevligt snubbe i jeep o hjälpte mig iaf!
Så vid tolv kunde jag börjar jobba... Blev en lång dag...
Och idag varnade de för stora regnmängder i länet. Men jag gav mig modigt ut o slirade på leriga vägar (va faktiskt lite orolig att fastna igen...) och plumsade sedan ner knähögt i ett myrhål, innan jag ens hunnit börjar inventera... Brrrr.

Men men. Mikko o jag kämpar på.
Läste i Jennys blogg att hon haft ett lååångt träningsuppehåll, på hela två dagar! HAHA! Mikko o jag tränar knappt ens en gång i veckan... Fast denna veckan har vi bättrat oss. Råkade åka till klubben fel dag för rallylydnaden, så då blev det en kort stund med agility. O så har vi ju varit på rallykursen, o klickettränat lite rallylydnadsgrejer hemma...
Saker o ting börja sätta sig, både inom agilityn och lydnaden iallafall :)

Nu ska jag se film på datorn, kanske äta lite chips?
Sedan soooova...
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar