torsdag 11 november 2010

Nervös...

Ja man börjar bli nervös inför helgen...
Men vårt mål är inte att gå felfritt eller något sådant.
Absolut nöjdast är jag om vi håller oss sansade och fokuserade hela loppet, det är vårt mål.
Och matte ska inte bli irriterad och stressad om Mikko är ofokuserad. Det är mitt jobb att vara lugn, sansad och tydlig. Sedan kan det råka bli någon miss nånstans under banan, men så länge vi är lugna ska jag vara nöjd!

Saker jag måste komma ihåg:
  • Jag måste gå med Mikko i slalomet, kan inte sakta ner/vika av mista lilla, då går han ur.
  • Bara göra bakombyten om det är ett måste, och då vara supertydlig.
  • Inte vara stillastående vid tunnelingångar.
  • Se banan ur hundens perspektiv, inte mitt.
  • Minnas att vi gör det för att det är kul, och att detta mest är ett träningstillfälle.

Jag måste också minnas att jag är där för Mikkos skull, inte någon annans. Dessutom är alla andra nervös o fokuserade på sitt eget :P O de skiter i hur det går för oss, om det inte skulle råka gå superbra :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar