söndag 14 oktober 2012

Äntligen!

Äntligen!
Äntligen - för två saker! Tydligen gick det utmärkt att bifoga bilderna i ett mejl med mitt mobila bredband, och lika utmärkt att lägga till dom i bloggen på mammas o pappas dator :P
Så nu får ni lite fina bilder!

Och äntligen över vad första bilden visar!
Mikko - i hundbur - i en kombi! Det känns riktigt bra :)
(jag har alltså bytt upp mig lite vad gäller bilen).


Sedan kommer här lite bilder från en vacker höstdag för ca två veckor sedan, när jag tog ut lite komptid en fredag eftermiddag och åkte ut med Mikko o Kjell till ett naturreservat vid havet :)





Idag är det dock fortsatt höstrusk väder. Var visst risk för det för flera dagar framåt?
Lite trist, tycker det har varit mycket ruskväderdagar... Även om vissa dagar varit riktigt fina också.

Mikko o jag är hos mamma o pappa idag.
Det är skönt att ha tillgång till hus o trädgård :) För en stund sedan kunde vi nämligen gå ut i trädgården och träna lite slalom, samtidigt som jag hade tvätt i maskinen! Skönt att inte behöva vara bunden i lägenheten för att man har tvättid...

1 kommentar:

  1. Skönt att ha lite närmre hem nu? Trivs du bra i södra regionerna igen?

    Fin han är, Mikko :)

    SvaraRadera