söndag 13 januari 2013

Sent omsider...

....så kanske man ska skriva lite om målen inför 2013 (eftersom alla andra gjort det)?
Jag skulle vilja träna lite mer hund men det var liksom roligare i Umeå när man tränade med Jenny och Ida som var ens riktiga vänner... Självklart kan jag träna med riktigt trevliga personer här också men det blir inte samma sak av någon anledning... Jag får väl ge det lite tid tills man ahr lärt känna folk och kan känna lite sammanhållning :)
Jag var ju riktigt taggad på agilityträning idag men nu är ju Mikko sjuk... Sånt som händer!

Nåja, målen då. Har inga större eller särskilt precisa mål. Har redan tänkt ut dem men innan jag skrev ville jag kolla målen för 2012. Då såg jag att de var exakt de som jag tänkt ha för detta året :P Det säger en del om Mikkos o min träning 2012... Nåväl, jag skyller mycket på sommarjobbet i Västerbottens inland!
Här är årets mål då:

Mål 2012 2013
  • Komma upp i klass 2 i hopp.
  • Komma upp i klass 2 i agility.
  • Ställa upp i en officiell rallylydnadstävlinng
Detta året ska vi banne mig klara av dom!

Sedan har jag lite lösa funderingar för året också. Är väldigt, väldigt sugen på att åka upp till Umeå och tävla agility i juni...
Det är bara det att jag ska ju upp i maj också (för examensfesten) och så ska jag nog åka till stockholm o så också, och det är ju så dyrt att flyga (vilket egentligen är bra för man borde inte flyga så mycket, men det svider i plånboken ändå...)!
Får se hur det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar