tisdag 27 januari 2015

Januarimörker...

Just nu känns allt lite blä...
Foto från kvällens promenad... Jag har svårt att hitta på roliga saker nu om kvällarna i mörkret o kylan...
Hur sätter ni färg på vardagen?

Inte blir jag mindre bitter av att alla norrlänningar idag lagt upp bilder på facebook på gnistrande snö och blå himmel :P

Såhär efter nyår har jag också alltid skallen full av tankar kring framtiden, och så närmar sig tiden i Jönköping sitt slut (två månader kvar), så det är mycket som snurrar just nu... Och jag är inte så bra på att hantera det :P

Nåväl jag är tacksam över min lilla fina hund som med sitt glada humör och fluffiga päls alltid får mig att le :) Och som tur väl är tvingas jag ut på promenader iallafall, annars hade jag nog bara suttit inne o tjurat...!
Idag varken blåste det eller regnade, var nästan skönt ute! Så jag får väl vara glad för det lilla ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar