tisdag 20 december 2016

Några bilder

Ja vardagen fortsätter.
Hundarna får oftast två promenader om dagen, och däremellan släpper jag ut dem på gården ett par gånger förstås. Ibland går de bara o nosar under fågelbordet, men ibland springer de runt som tusan o busar med varandra!

Oftast sover Albin lite extra på morgonen så efter frukost brukar jag pyssla om hundarna lite. Jag har nyligen äntligen börjat komma ihåg att borsta tänderna på Mikko igen.
Igår blev det lite fotgående i vardagsrummet, idag fick Vilde träna på den lilla mini-vippbrädan som bara innebär att han får vänja sig vid underlag som rör sig och två-på-två-av som jag tänker köra på balanshindren. Running contacts är ju snyggt men jag tror inte jag klarar att lära in o upprätthålla det ordentligt.

Lundkälen består av ca fem gårdar, vårt hus ligger lite före o avsides från de andra. Längst bort i byn har det flyttat in ett ungt par som fick barn tre veckor efter oss. Tjejen tittade in här kort förra veckan.
Idag smsade jag så vi tog en promenad tillsammans med hundar o barnvagnar. Trevligt!




Idag kom jag för första gången på o vågade lägga Albin på golvet ( några sekunder när jag diskade flaskan). Vilde var nyfiken men försiktig o lyhörd när jag sa till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar