tisdag 3 januari 2017

Agilityträning igen

Nu är mina föräldrar här ett par dagar så jag har hjälp av två par extra händer :) Då passade jag såklart på att dra med allihop till Granithallen för ännu ett agilitypass!

Albin sov igenom hela timmen precis som förra gången :)

Mikko fick idag träna mycket slalom. Jag försökte lämna honom i slalom och vika av, men han bara smet ur! Så det blev några omtag. På hemvägen kom jag på att nu när jag hade assistans borde jag ha gett extern belöning, någon kunde ju lagt en godisbit i en skål på slutet när han gjorde rätt. Det får jag komma ihåg till nästa gång!

Och så Vilde. Så jäkla duktig han är! Och snabb!
På hemvägen kom jag också på att jag borde träna hindersäkerhet och självgående hellre än att sätta ihop flera hinder på en ganska enkel linje. Det får jag också komma ihåg till nästa gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar