fredag 26 februari 2010

Lekdejt

Hur kommer det sig, att när man pluggar känner man sig dunderförkyld, vill bara sova och känner sig helt nära döden, men så fort man gör nåt kul är man nästintill frisk?
Har inte fått mkt gjort på mitt älskade kandidatarbete idag... Men har varit på skolan o beställt lite artiklar iaf, och skickat in min frågeställning till handledaren (och fått den godkänd).
Så det känns ganska bra.

Anledningen att jag tar mig tid att skriva ett inlägg här, är för att Mikko just haft en "play-date" hehe.
Jag träffade en trevlig tjej och Mikko lekte med söt Simba, som också är en sheltie :)
De kom mycket bra överens, lek och bus hela tiden, inte en lugn stund.
Simba var mkt fin, sådär liten och söt :) Och tjock fin päls, som jag så gärna ville klappa lite men vem har tid att bry sig om människor när det finns en hundkompis i närheten? :P
Hoppas Mikko får lite rejäl päls snart, men det kommer väl när han mognar.

Jag hoppas vi träffar dom igen iallafall :)

Nähä nu ska jag packa, för snart drar vi till Jämtland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar