torsdag 4 februari 2010

Midvintertid

Men för tusan!
Här går man o köper nya skosnören, och 1 ½ vecka senare är de söndertuggade igen... Och jag märkte det inte ens först eftersom skorna stod kvar fint på skohyllan... Men ändå har han lyckats gnaga av snöret :P Odåga.

Hörde hur vädret är nere i södra Sverige... Särskilt i början av veckan... Har väl visserligen varit ganska kallt hemma också, men stormigt?
Och det är ju inte långt från nollan så plötsligt blir det väl slask o blask o grått...
Min poäng är, jag är ganska nöjd över att sitta här med min meter snö och -10 :D

Försökte ta lite bilder för att visa hur mkt snö vi har, men det syns ändå inte riktigt...

Fåglarna har iallafall börjat sjunga så smått, och liiiite ljusare har det blivt också.
Snart snart snart!
Jag längtar tills det är ljust ända till fem, när Mikko o jag brukar ta middagspromenaden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar