fredag 19 februari 2010

Vardag

Efter tentan i onsdags blev inte såndär mysdag för Mikko och mig som det brukar bli. Direkt efter tentan hade jag ett möte. Men efter det blev det långpromenad!
Sedan var jag tvungen att städa lite eftersom en kompis skulle komma förbi.
Vi hade hockeyvaka med tacos, och vin :)

Jag är sannerligen inte en nattmänniska! Vid ett-tiden började ögonlocken bli riktigt tunga, och ärligt talat är jag riktigt imponerad av mig själv att jag höll ut så länge! Hockeyn började ju dock inte förrän halv två så det var bara att kämpa på ;) Men det var en bra match så det var inte så svårt. Sovdags vid fyra-tiden, och sedan var det totalt omöjligt för mig att sova längre än till nio...
Så jag var riktigt trött igår... Sov tio timmar inatt... Och Mikko sköter sig så fint och lät matte sova :)

Idag har vi varit ute på långprommis med Ida och Mitra, som sedan bjöd oss (mig) på hembakad semla :) Mycket mumsigt.
Och nu är jag hos Kjell så nu ska jag sluta skriva!

Har varit dåligt med bilder på sistone, men nästa gång kommer det några!
Blir nog bilder på en ny sak Mikko ska få... Spännande va! ;)

Over and out.

1 kommentar:

  1. Hej! Mysig blogg du har! Har också en sheltie o bor i närheten av skolan, vill du träffas nångång får du gärna maila mig! svph0808@informatik.umu.se

    SvaraRadera