torsdag 20 augusti 2015

Veckan som gått

I helgen funderade  jag på att flytta den bloggen till en annan adress (absolut inte ta bort den, den har så mycket minnen!). Jag var sugen på att kunna skriva mer personligt, men det blir svårt på något sätt när bloggen heter "Mikkos blogg"...
Men sedan har jag inte tagit mig tid för att blogga förrän nu, så jag tror det är lika bra att den får fortsätta vara Mikkos blogg och bara handla om lillprinsen ;)

Men det är dags för ett inlägg nu, för snart är det ju en ny helg o då kommer det hända massor!
Vad har hänt sedan sist då?
I helgen städade jag, handlade till lägenheten o fixade... Lite Mikko-vård osv.
På söndagen tränade vi agility på klubben, och tog sedan en långpromenad i ett naturreservat som ligger bara någon kilometer därifrån!

Hm och vad har vi gjort i veckan?
Den har rullat på ganska fort... Det har blivit vardag nu. Vi har inte gjort något särskilt, tagit lite långpromenader, tränat ett kort agilitypass osv.
Ikväll har jag städat och förberett för helgen, dvs packat agility-tävlings-sakerna och plockat fram det jag behöver för morgondagens naturvårdsbränning på jobbet...
Rapport kommer nästa vecka (eller redan på söndag om ni har tur)!

Och så lite bilder! Först en bild från klubben, som så passande nog har en bäck som rinner intill. Mikko blir så varm av träningen att jag inte ens behöver visa honom bäcken, han skuttar ner o doppar tassarna alldeles självmant (det hade han aldrig gjort för något år sedan)! Det har varit strålande väder o varmt hela veckan nämligen.


Och så lite bilder från söndagspromenaden i naturreservat Tysjöarna också:







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar