onsdag 4 november 2009

AAAaaaaaah!

Idag kom jag hem till detta:



Mikko har tuggat sönder sin första sko. Tidigare har han inte rört skorna alls.
Han är så ologisk också. Jag förstår inte alls varför han tuggade sönder skon idag, istället för förra veckan när han blev lämnad mycket mer.

Här är anledningarna till att han inte borde ha gjort det just idag:
* Jag var hemma igår hela eftermiddagen/kvällen
* Han fick längre lunchpromenad än normalt igår.
* Han fick leta godis.
* Han fick den vanliga kvällspromenaden med kort träning.
* Han fick dessutom en extra kortis prom igårkväll, det är inte alltid han får det.
* Imorse fick han lite extra lång morognpromenad (ok det va marginellt men ändå).
* Det va bara lunch så han hade inte varit själv särskilt länge.
* Nu ligger han o sover!!!

Så jag tycker det är lite konstigt.
Nåja. Tur att det bara va jympaskon, men synd va ska jag nu ha på mig när vi ska gå runt i leran?

Men man ska väl vara glad att det här är det värsta han gjort...
Kunde ju bara skratta o ta upp honom i famnen o gosa med sötnosen!

Nu är min tenta bortgjord (förutsatt att jag slipper omtenta) så nu ska han bli mer atkiverad iallafall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar