fredag 20 november 2009

Lågbudget

Nu är matte frisk igen. Jag gick på hockeyn förra lördagen också och det var en superbra match :)

Denna veckan har jag dock känt mig ganska less... Har regnat varenda dag känns det som, ett konstant duggande. Det gör det ännu mörkare, som om det inte räckte med att det blir mörkt kl tre... Min klocka visar nu 15.01 och utanför fönstret är det mööörkt..! Usch!

Igår fick Mikko gå ett spår på lunchen, det gick fint. Fast det springer ju folk överallt här, går inte att hitta minsta lilla skogsremsa utan ett nätverk av stigar... Så han kom av sig när jag hade korsat en stig med spåret, men då höll jag bara emot lite i kopplet så hittade rätt igen :)

Borde väl köpa riktigt spårsele och söklina åt honom... Men jag är ju student ;P
Här får hunden inte tjusig aktiveringsleksaker, utan det får duga med en toarulle med godisbitar i!




Men jag har hört att det ska bli sol imorgon!
Helt underbart, har nästan glömt hur den ser ut... Men det är väl den som är ett starkt sken, som ett klot på himlen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar