lördag 11 december 2010

Julshopping

Håller just nu på att tappa upp ett bad åt mig själv :) Mysigt värre.
Kursen avslutades igår - jag älskar dessa helger när man helt enkelt måste vara ledig ;)
Har shoppat julklappar med Jenny idag :) Jag köpte dock bara grejer åt Kjell, inget åt mamma o pappa (syrrans är redan fixade). Får väl bli någon annan dag... Om man hinner :P
Tar ut lite ångest i förskott över nästa kurs för jag tror det kommer bli ganska stressigt då kursen är kort och jag är inte är jättesugen att plugga på julafton... Men får se hur det blir.

Har inte så mycket Mikko-grejer att repportera, inte hänt något särskilt denna veckan... Förutom att vi faktiskt hunnit med två långpromenader! Jömfär det med att det faktiskt är de första långpromenaderna sedan terminen började :P
Kanske blir en imorgon också? :)

Försökte lägga upp lite bilder i torsdags, men internet i vår lägenhet är av någon anledning jättesegt så den kunde inte ens lägga upp dom... Brukar göra det hos Kjell men kom inte ihåg kabeln idag. Det är också en anledning till att bloggen inte uppdateras lika ota som jag vill!

Igår var jag o kjell på julkonsert med min gamla kör som jag inte sjunger i detta år. Fint!
Ikväll ska jag bli bjuden på tre rättersmiddag av Kjell, eftersom vi slog vad och HV71 vann i tisdags!!! Han hävdar att det blev oavgjort men poängen gick ju till håve så nu får han stå sitt kast!
Tror detta blir en härlig helg ;)
Som sagt långpromenad imorgon kanske? Och kanske en sväng till köpcentret o köpa de sista julklapparna?
Hoppas ni har det bra, kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar