måndag 6 december 2010

Lagom vinter

Puh, värsta tropikvärmen här ju! Men så skööönt det är :D Bara 4 minusgrader, precis lagom! Hade det kunna vara såhär hela vinterna hade jag nog kunnat tycka om den :) T.ex. kan man träna Mikko, ta av vanten o ge godis utan att frysa ihjäl, härligt!
Och Jenny o jag hade en fin vinterridtur idag, utan att frysa ihjäl tjoho!
Har lite ont i ryggen nu... Ridning är bra träning för ryggen men känner mig lite väl stel just nu... Och ingenting känns det i magen... Det betyder att jag sitter fel... Men hur tusan ska man sitta då, jag minns inte?? Hade behövt en rejäl sitsträningslektion... Jenny lekte lärare o körde med mig idag iaf, det var ju bra :)

Mikko har fått en del klickerträning idag. Har provat att kasta godisen åt honom när jag säger "stå" så att han inte går fram mot mig, verkar funka fint, tror det kan bli bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar