måndag 3 januari 2011

Mitt 2010

Här kommer min tillbaka blick, och så har jag gjort en ny sida som ni kansker ser!

Vad gjorde du 2010 som du aldrig gjort förut?
Körde skoter. Tog jägarexamen. Var med på björnjakt, älgjakt och vildsvinsjakt.

Dog någon i din närhet?
Farfar

Vilka länder besökte du?
Storbrittannien :)

Vilket datum från 2010 kommer du minnas, och varför?
13-14 november, första agilitytävlingen :)
Men 2010 präglas nog mest av sommarjobbet i Sveg :)

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010?
Från och med du, med Oskar Linnros!

Blev du kär under 2010?
Nej men fortsatte vara kär :)

Vad gjorde du på din födelsedag?
Minns inte men Kjell köpte en supergod biskvitårta som vi gottade oss i flera dagar!

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre??
Nej det har varit ett bra år :)

Hur höll du dig från att bli galen?
Jag tror jag stundvis var galen?

Vem var den bästa nya personen du träffade?
Någon trevlig i Strömsund kanske?

Höll du några av dina nyårslöften
Hade inga

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Två klasskompisar, Javier och Johan (inte med varandra såklart).
Kjells vänner Fredrik&Anki och Hans&Christin.

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Mer spontanitet som vanligt?

Vad var din största framgång 2009?
Jägarexamen kanske? :P Uppskjutningen framförallt.

Största misstaget?
Inte gjort några grova misstag, inte som jag inte lärt mig nåt värdefullt på iaf :D

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Halsfluss introveckan på Holmen :P

Bästa köpet?
Londonresan?

Vad spenderade du mest pengar på?
Londonresan

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mikko, Kjell, Familjen.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Beror på vilken period under året man menar :P

Vad önskar du att du gjort mer?
Kämpat liiiite mer. Sett mer möjligheter?

Vad önskar du att du gjort mindre?
Mindre domedagstankar?

Hur tillbringade du julen?
Julkalas med släkten hos morbror.

Vad fick dig att må bra?
Mikko, Kjell, vännerna, familjen, släkten, Lizzy.

Vilken kändis var du mest sugen på?
Vet ej

Vem saknade du?
Mamma :P


Och så förra årets svar, inget kul om man inte kan jämföra :)



Vad gjorde du 2009 som du aldrig gjort förut?
Jag är hundägare! Och gjorde mitt första riktigt festivalbesök!

Dog någon i din närhet?
Rask fick gå vidare...

Vilka länder besökte du?
Jag höll mig i Sverige i år också...

Vilket datum från 2009 kommer du minnas, och varför?
13e juni, när fick hem Mikko! Och Arvikafestivalen.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2009?
Rap das armas med Cidinho&Doca såklart... Dance with somebody med Mando Diao är ju helt klart årets bästa låt. Annars lite övriga låtar från Arvika och melodifestivalen :)

Blev du kär under 2009?
Ja...! :)

Vad gjorde du på din födelsedag?
Bjöd på tårta hemma i lägenheten

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre??
Mer pengar?

Hur höll du dig från att bli galen?
Fortfarande oklart...

Vem var den bästa nya personen du träffade?
Räknas Mikko? Annars vill jag säga Kjell men ska man vara noga träffade jag honom redan förra året, så i så fall säger jag Simon som jag lärde känna på Arvika.

Höll du några av dina nyårslöften
Hade inga

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Min kusin fick en dotter till.

Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Mer spontanitet? Och kanske en härligt resa? :)Och sommarjobb i skogen!

Vad var din största framgång 2009?
Att bevisa för mig själv och andra att det går att ha hund och få hyfsade betyg :)

Största misstaget?
Att vara naiv, kasta mig in huvudstupa och lita på människor man inte kan lita på...

Har du varit sjuk eller skadat dig?
var hemma tre dagar från skolan med feber och hosta.

Bästa köpet?
Mikko!

Vad spenderade du mest pengar på?
Mikko!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mikko!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare :D

Vad önskar du att du gjort mer?
No regrets


Vad önskar du att du gjort mindre?
No regrets


Hur tillbringade du julen?Tjocka släkten kom till Viö

Vad fick dig att må bra?
Mikko, vännerna, familjen, släkten


Vilken kändis var du mest sugen på?
Nr 17 i HV71, Andreas Falk (personliga skäl :P)


Vem saknade du?

Inte saknat, men längtat efter...



Man kan även klickaa sig bakåt (här till vänster) till december 2009 och se vad jag skrev 2008 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar