torsdag 13 oktober 2011

Ett sånt där meningslöst inlägg :P

Dagarna går.
Mikko o jag är själva i veckan (Kjell är hemma o jagar), så det är lugnt. Fast lite tråkigt också... Vad ska man göra på kvällarna, när man inte har ridlektioner hela tiden? :P
Egentligen hade jag tänkt träna agility idag. Har inte varit på en enda gemensam träning i höst. Inte en enda... Men jag var på skogshistoriakurs till kl 18 och sedan var jag tvungen att rasta Mikko o sedan höll jag på att dööö av hunger o sen var det försent :P
Plugga har jag ingen lust till och städa sparar jag till imorgon, för det blir ju smutsigt direkt igen :P

Imorgonkväll ska Mikko jag ta det lugnt o mysa. På lördagmorgon åker vi till Jämtland, för att ställa bilen hos svärföräldrarna över vintern, och åka hem med Kjell på söndagen. Jag hoppas det finns några trattkantareller kvar i skogen, eller dör de av frosten? Vi har ju varit ute på två misslyckade svampplock här i Umeå, det går ju inte när man inte vet något bra ställe, så trist.

Jag har tränat lite småtricks med Mikko ikväll iallafall. Och så måste jag ju leka med honom, det brukar ju Kjell göra annars! :) Mikko följer mig vart jag är går just nu, det brukar han inte göra annars. Fast när jag tänker efter följde han ju alltid med mig in på toa förut... Hursomhelst är det lite smått irriterande att snubbla över honom överallt :P

Imorgon är det fredag, oj vad skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar