måndag 24 oktober 2011

Hösthelg

Det blev en slö helg som sagt :)
Riktigt skönt.
Dagarna började med en ordentligt promenade med Mikko, och sedan kunde man dra ut på frukosten och "morgonkaffet" och fastna framför någon dålig repris på teve, innan man började ta tag i dagen. Pluggade lite, vilket var utan tvång och kändes som en skön bonus :)
I lördags kväll var jag o Kjell ute o åt två-rätters på Invito och sedan såg vi Jägarna 2 på bio. Mysigt :)

I söndags tränade Mikko o jag lite agility också.
Vi gjorde samma slalomövning som i fredags, och när han klarat det två gånger i rad med högerslalom och två gånger i rad med vänsterslalom (och det gick riktigt fort dessutom!) så lade vi den övningen på hyllan för dagen. Fortsatte med en tråcklingskombination som också gick bra. Till slut övade lite "fram" för att jag inte visste vad vi skulle göra, och det gick också bra. Efter 40 min åkte vi hem :P

Här kommer en bunte bilder från den fina morgonpromenaden i söndags!















Och så kan jag inte låta bli att bjuda på en bild som jag tog i Arjeplog för några veckor sedan, på en liten lämmel. Fick trakassera stackarn ett tag för att få till en bild, så bäst att visa den lite då :) Direkt efter lämnades lillpyret ifred såklart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar