måndag 30 januari 2012

What to do what to do?

Fortsatt lugna dagar för Felicia o Mikko.

Det är väl nu man borde passa på att aktivera sina lilla hund till tusen men som vanligt är min inspiration noll såhär under vintertid.
Som jag nämnt tidigare är min nuvarande kurs väldigt lugn. Och imorgon har jag sovmorgon! Det ska jag njuta av :) Men sedan ska jag såklart plugga lite "i förväg" som jag gjorde i eftermiddag.
På onsdagen får jag tillbaka exjobbet med alla handledarens kommentarer så då blir det till att jobba på efter det!!! Lika bra det för den här slöheten är inte bra för mig :P Jag är alldeles för duktig på att ta det lugnt ;) Det blir bra att komma igång igen, jag måste ju kunna sköta ett heltidsjobb i sommar (förhoppningsvis)!

I fredags var jag ute på klubben och grävde fram några agilityhinder ur snön iallafall. Och på fredag är det jag som håller i den gemensamma träningen i lokalen! Tills dess måste jag planera några roliga kombinationer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar