måndag 5 mars 2012

Vacker VårVinter

När man väl kommit av sig i bloggandet är det trögt att komma igång igen... Men jag kan åtminstone skriva lite om helgen som gick!

Vädret var ju underbart, så i lördags var jag o Mikko ute o gick med Ida och vovvarna i nästan tre timmar. Hade med oss lite matsäck och tog fikapaus också :)


Och i söndags tog jag en vasaloppsfrukost! Vilket i mitt fall innebär en lång, god frukost samtidigt som jag såg på vasaloppsstarten ;) Men ganska snart stängde jag av teven och tog en tur på mina egna skidor! Mikko och Kjell följde med på en tur på sjön i 1 ½ timme. Härligt, jag hade verkligen kunnat vara ute hela dagen!
Tyvärr var jag ju tvungen att gå in och läsa på eftermiddagen...


1 kommentar:

  1. Härligt med vår, för annan vår än det här får vi faktiskt inte i norr :)

    SvaraRadera