onsdag 25 april 2012

Litet filmklipp

Det här tycker kanske ni är världens tråkigaste filmklipp, men jag tycker min lilla vovve är så söööt!
Hur många andra hundar kan man leka såhär med, utan att snörena går sönder på 1 sekund? ;)


Imorgon är min sista dag i skolan. Helt sjukt. Men extremt skönt. Det har varit härliga fem år, men nu är jag redo för något nytt!
Sista tre åren har jag haft hund, och det har ju funka utmärkt! Vissa dagar har han fått vara själv lite väl länge, men utan att ta skada av det :)
Vi får hoppas det fortsätter fungera när man får jobb :)

På fredag åker jag o Mikko till Blekinge, det ska bli så härligt att åka från snön ett tag! Jag tror visserligen snön kommer försvinna härifrån fort nu, men vi väntar med o komma tillbaka till agilityplanerna torkat upp tror jag ;)
Får faktiskt se när vi åker upp igen, jag är lite i händerna på arbetsgivarna just nu, väntar på besked osv. Men det är ju kul att det händer grejer iaf :) Sysserlsättning för sommaren har jag ju åtminstone så jag känner mig glad just nu med tilltro på framtiden ;)

1 kommentar:

  1. Härligt! Sista dagen :)
    Ni måste komma hit och hälsa på också!

    SvaraRadera