torsdag 4 februari 2016

Äntligen agility igen!

Nu är äntligen Mikkos kur avslutad och vi kunde träna agility igår igen!
Jag har nog aldrig varit så taggad för att få träna!
Jag tänkte innan att det kanske va bra för Mikko med vintervila, men det kanske är mig det varit bra för??
Mikko tyckte iallafall det var lika kul som vanligt igår.
Det var en kombination uppbyggd som jag tyckte såg helt omöjlig ut först... Men när vi väl körde var det ju ganska bra linjer i kombinationen som Mikko hittade fint. Jag måste inse att vi kan mer än jag tror!

Jag har nu också anmält mig till vår första rallylydnadstävling!
Först är det en inofficiell tävling och sedan helgen efter en officiell. Den första tävlingen är om bara två veckor, så det gäller att jag skärper till mig o börjar träna nu!! Oj oj. Men det får gå som det går... Att jag anmält mig är mest för att ge mig själv en spark i rumpan att träna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar