söndag 20 december 2009

Kärlek!

<3

Kärlek till Musikhjälpen som jag har lyssnat på i tid och otid ;) Har varit helt beroende av dom. Underbara Christer, Jason och Ametist stängdes ju in i huset i måndags, och jag har lyssnat på dom varenda sekund jag varit utan sällskap (Mikko räknas inte :P). När jag ätit frukost, när jag varit på hundpromenad, när jag lagat mat...osv.
Och när man lyssnar så mycket blir de nästan som ens vänner! :P
Jag skänkte 50 kr i tisdags, och 50 kr igårkväll när jag var på väg hem från Nybro. Vet inte om de spelade min låt, hann inte höra den innan jag somnade hemma i sängen iaf :(
Skynda er nu att skänka pengar i kampen mot malaria, om 4 timmar är det över!

Kärlek till alla underbara vänner (både i umeå och här i södern)som får mig att må så bra! :D
Och till mina härliga kusiner som jag ska träffa om någon dag också. Lite extra kärlek till min kusse som va ute o körde igår och undrade om jag var hemma, han hade tänkt svänga förbi (men jag var ju i Nybro). Jag har ett enormt bekräftelsebehov, till och med från mina kusiner, kändes nästan som att han förstod att jag behövde veta att han vill träffa mig haha ;)

Kärlek till min familj såklart.

Men framförallt kärlek till underbaraste vackraste lilla Mikko!
När jag är ifrån honom känner jag mig inte hel...
Ibland när jag ser honom blir jag alldeles glad i hela kroppen. Jag titta på honom och bli alldeles förundrad över hur vacker han är.
Han är så snäll och mysig, världens underbaraste!
Tänk sån tur jag hade som fick honom. Ibland har man tur, när man svarar på en blocket annons och rusar iväg samma eftermiddag :P (tog betänketid över antten innan jag tingade iaf)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar