torsdag 17 december 2009

Tillbaka



Då var man i Viö-skogen igen då.
Mikko verkade inte vara så glad över det inatt, han har pipit heeela natten känns det som! Han måste nämligen vara instängd i köket så han inte hårar ner alla mattor, eftersom syster är allergisk.
Mikko får aldrig ligga i min säng på natten, men jag bor ju i en liten etta, så han är ju alltid nära ändå liksom. Och att bli instängd i köket inatt ville han alltså inte alls vara med om!

Själv kände jag mig inte heller helt nöjd, när jag vaknade 05.00 imorse o hörde att mamma inte fick igång den lilla bilen (big suprprise när den stod ute i snön bland massa minusgrader utan motorvärmare), så hon fick ta saaben.
Vilket alltså innebär att jag är utan bil idag, fast här i skogen...
Inte för att jag hade några storslagna planer, men hade tänkt åka till mormor o så.

Sedan blev man inte muntrare av att det var svinkallt i huset på morgonen, så om man stack ut en nagel eller örsnibb utanför täcket så skulle man frysa ihjäl inom loppet av 1 minut.
Bläää längtar redan hem till min lilla fina varma lägenhet, där det går en buss var femte-tionde minut!
haha hur kommer det sig att det är oundvikligt att bli en tjurig 14-åring så fort man kommer hem? ;P

Nå det var skönt med en riktigt skogspromenad idag iallafall!
Tog lite foton på den fina blekingeproduktionsskogen ;)

Är ju underbart väder, de där lagom -4 graderna idag så att man inte fryser men inte svettas :D
Skulle ju vara helt underbart om detta väder kunde hålla i sig i en vecka nu!
SnällaSnällaSnällaSnällaSNÄÄÄÄLLAAAAAAAA!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar