lördag 6 mars 2010

Da Gang

Idag har varit en alldeles underbar med strålande väder och lagom temperatur :)
Mikko o jag har varit ute o gått med våra sheltiekompisar :) Härligt.
Jag har säkert sagt det tusen gånger men det är så härligt att se dem leka med sin egen ras, de passar liksom ihop så fint haha!

Att försöka ta en bild på odjuren är ju nästan omöjligt, men jag har upptäckt hur kul det är med filmsnuttar så här kommer några sekunders film :)

Efter promenaden ringde min granne o sa att han satt i en snödriva och drack kaffe, så Mikko o jag gick dit direkt. Satt i en snödriva och blev varm av solen och kaffet. Och Mikko jagade snöbollar. Så nu har han varit ute i tre timmar och är riktigt trött!

Snart ska vi till en kompis o jag ska äta gott o dricka vin :) Får se om man drar sig ner till nån lugn pub senare kanske...

Hare fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar