fredag 8 oktober 2010

Fredagkvällsuppdatering

Hade tänkt skriva ett inlägg men tappade liksom lusten lite... Men ska ge det ett försök ;)

Igår fick Mikko en väldigt lugn dag då matte var tvungen att sitta på arslet o plugga hela dan!
Kjell hämtade honom för en lite längre kvällspromenad iallafall!

Imorse tog vi en joggingtur iaf!
Sedan fick han vara själv länge, och jag fick 20 min kortare lunchrast så det blev bara ut på en snabbrunda för Mikko... Även om jag bara sitter vid köksbordet när jag äter, känns det iaf som att man är hemma o håller han sällskap en lite längre stund, än idag när det bara fick bli en promenad...
När jag kom hem så tog jag Mikko o gick över till Jenny, körde några slalom-vändor ihop med henne :) Mikko gick ganska bra, och man får alltid så bra tips av Jenny!
Nästan irriterande att det alltid går bättre när man gör som hon säger ;P hihi.

Sedan har jag ätit god fredagsmat. Blev en kvällspromenad nyss med Mikko, fick sällskap av kompis Johan också :)
Just nu sitter jag ensam o kollar på Idol :( Mikko ligger o sover på sin bädd. Chattar med syrran på facebook (önskar hon var här). Ambjörn (min roomie) är bortrest till söndag, Kjell är bortrest ända till nästa helg...

Är ledig nu iaf, skönt. Ledig måndag-tisdag också :D
Eller ja, ledig är ju ett skämt när man är student.
Men har fri tid iaf.
Nu i helgen ska jag prioritera att ta det lite lugnt o unna mig, och träna med Mikko såklart!
Sedan ska jag få lite plugg gjort också, så man förhoppningsvis kan minska pluggpaniken i veckan :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar