torsdag 25 augusti 2011

Adjöken Viö!

Jaha, då ska Mikko o jag säga hejdå till Södra Sverige igen då.
Känner mig inte supertaggad på att träffa handledaren för exjobbet imorgon, men ska bli mysigt och träffa Kjell, och alla härliga människor och hundar på UBHK igen!!! Och t.ex. Emma, Simba o Chili som jag inte direkt brukar träffa just där :) Blir nog bra med lite träningsmotivation igen. Denna veckan har Mikko o jag inte ens tränat agility i trädgården. Dumt. Mycket dumt. Vi borde ha övat på vår lilla vippbräda allt vi kunnat...
Jaja, här kommer lite bilder från promenaden i Viö-skogen för nån dag sen.








Och idag var vi i Kristianopel! Det är Blekinges mest pittoreska sommaridyll! Idag var det tyvärr grått, trist och duggigt. Men vi åkte ändå, och det var ganska skönt :) Så tyst och vackert vid havet! Och jag åt en god bakad potatis på uteserveringen (satt under ett parasoll så duggregnet gjorde inget :P). Fotade lite och promenerade vid havet och bland de söta små husen.










Mikko är mycket skeptiskt mot plåtkatten...





Man blir trött efter en utflykt...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar