måndag 7 november 2011

Det gick fort!

Jag tycker inte att dagarna flyger förbi, men förra veckan gick sjukt fort!
Det var väl för att mamma o pappa var här o hälsade på onsdag - lördag :)
Vi gick på stan, på museum, grillade korv i skogen, och så fick de följa med på agilityträning m.m.
Kändes lite tomt och ensamt nu, fast det var nog kul att vara ledig också helt enkelt hihi. Kändes lite motigt att gå upp tidigt idag o fortsätta med exjobbet...


Och till helgen är det tävling i Jokkmokk som gäller... Oj oj. Var ute en sväng för två veckor sedan och så var det träningskursen i helgen, annars har vi inte tränat någonting... Får se om jag har tid o ta mig ut till klubben något i veckan, o bara träna lite enkelt slalom och sådär... Orkar inte riktigt bry mig :P
Vill ändå inte ta någon pinne, inte i hopp iallafall för jag vill inte komma upp i klass 2 :P Men vi kan ju satsa på en pinne i agilityn (så att vi har två där också, måste ju ligga jämt hihi) :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar