tisdag 20 april 2010

Mhm jaha

Jaha här sitter jag o har det tråkigt...
Har fördrivit förmiddagen med att ta en joggingtur, ätit frukost, ringt viktiga samtal, klippt klor o borstat Mikko, dammsugit, ätit tårta... Och hela tiden med p3 i bakgrunden :)

Men vad ska jag göra nu då?
Ingen motivation till att göra mer på muntliga presentationen... Vill helst ha arbetet färdigt först. En preliminär powerpiont-presentation är redan skapad.
Kan inte packa mer flyttkartonger, för jag hade bara två än så länge.
Vågar inte riktigt be någon om de vill ta en promenad, är rädd att plötsligt har jag fått tillbaka arbetet från handledaren och måste kasta mig in i det och fixa allt. Men när?

Jaha får nog bli en liten promenad nu, kanske ska öva lite drag med skrindan först?
Har hoppat över flaskan nu, det gick så trögt ändå, och då är inte Felicia tålmodig matte som kämpar på utan hon hoppar över några steg istället, för att skynda på lite ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar