torsdag 29 april 2010

Sommarlov?

Jaha...
Igår opponerade jag på en klasskompis arbete, och idag har jag redovisat mitt eget :)
Det gick hyfsat bra, även om jag svamlade lite. Fick inte alltför svåra frågor, skönt ;)

Jaha, så sommarlov nu då, antar jag. Känns konstigt!
Är en del som händer nu så är inte direkt avslappnad ändå. Hem på begravning nästa vecka tex.
Och flytt!

Ikväll flyttar jag o Mikko! Känns kul o spännande :)
Så snart är vi officiellt nydala-bor. Vet inte om jag berättat detta innan, mer än i förbigående?
Vi ska iallafall flytta in hos Micke och Ambjörn, eftersom Peter flyttar ut därifrån.
Jag tror det blir bra, Micke brukar ju vara hundvakt och jag vet att Mikko trivs bra där :) Kanske blir han ensam lite mindre också.
Dessutom så bor de flesta vännerna på nydala, och om en månad flyttar Kjell dit också :P

Så efter lunch ska jag gå bort till tvistevägen och packa det allra sista (typ sladdarna till teven), sedan får jag vill sitta här o filosofera i Kjells lägenhet tills han kommer från jobbet o hjälper mig bära/köra kartonger!
Då ska jag vara god hemmafru också och ha middagen på bordet, så vi slipper hålla på att flytta hela natten sedan...
Anledningen att jag är hos Kjell nu är för att det går knappt att vistas i min lägenhet, kartonger överallt och jag trampar på Mikko hela tiden, eftersom kartongerna blockerar hans flyktväg :P

Mikko kommer nog lite i skymundan dessa dagarna... Imorgon är det packa upp allt som gäller, och på eftermiddagen/kvällen sjunga med kören vid valborgsbrasan. Har hört att det ska snöa, men det kan det väl inte göra när man ska sjunga in sommaren? Valborg med snö, bah!
På lördag blir det flyttstädning av gamla lägenheten. Förhoppningsvis är det mesta fixat på söndag så Mikko o jag får lite tid för varandra ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar