fredag 21 maj 2010

Litet inlägg

4 dagars utbildning utanför Ö-vik, med halsfluss. Inget kul. Satt och skakade av feberfrossa på måndagen :P På tisdagen åkte jag till doktorn, så jag fick penicillin. På onsdagen var jag lite bättre och på torsdagen när var dags att åka hem var jag hyfsat pigg :P
Har fått god mat iallafall o alla har varit trevliga :)
Mysigt att träffa min älskade Mikko när jag kom hem igen.

Kände mig jätteseg imorse, trodde jag va sjuk ännu. Men när jag gick ut med Mikko och upptäckte att huvudet inte höll på att sprängas vid varje steg, insåg jag att det nog bara va penicillinet som gjort mig lite seg.
Tog promenad till mariehemsängarna, busade lite och la oss i skuggan under en björk.
Äntligen blivit riktigt grönt och fint här, med utslagna björkar och på vissa håll lite gula maskrosor också :)

Hade funderingar på agilityträning idag också men har ändå inte riktigt energin till det... Eller kanske bara är lusten som saknas... Ska leta upp brukshundsklubben i Sveg sen :)
På måndag bär det av.

Ikväll hoppas jag på god mat o vin... Läste runt lite på nätet att alkohol inte alls slår ut penicillin som jag trodde... Är väl väl inte bra att dricka om man är sjuk men nu är jag ju typ frisk... ;P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar