söndag 2 augusti 2009

Ingenting händer...

Hejsan, det var visst ett tag sedan jag skrev.

Sedan dess har Mikko kissat inne för att han blev lämnad ensam i 3 timmar (längsta stunden hitills).
Och jag har också insett att så fort man berömmer honom tror han att kommandot är slut...
Alltså: Jag vill att han ska sitta, han sätter sig, jag berömmer lugnt, han reser sig fastän jag ju tänkte att han skulle sitta kvar o fortsätta vara duktig :P
Nå, det får vi jobba lite på.

Han kan sitt och ligg nu. Kanske inte ligg till 100 %, men hyfsat.
Jag funderar på om man kan börja med ett tredje litet trick... Eller borde man se till att sitt o ligg verkligen sitter först innan man förvirrar honom med ett tredje kommando?
Hm får se hur det känns senare idag tror jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar