torsdag 16 september 2010

Full rulle

Veckan började med två riktigt långa dagar.
Tisdag bestod av exkursion och sedan efter ett snabbt ombyte direkt till klubben för agilitykurs. Jag trodde Mikko skulle bli helt slut men han klarade sig bra, fast efteråt var det såklart bädden direkt!
I onsdags var exkursion igen och vi kom inte hem förrän 17 den dagen heller, men då var iaf Mikko o jag lediga under kvällen, men vi var båda helt slut och fick inte mycket gjort :P
Samtidigt har jag sovit lite dåligt, och mycket att tänka på som stressar mig lite (kanske i onödan).

Idag gick vi upp en timme tidigare och sprang 4,5 km, Mikko o jag.
Sedan fick jag plötsligt ledigt efter lunch, en datalab ställdes in. Riktigt gött!
Jag bestämde mig för att ta ledigt och göra lite roliga saker i eftermiddag, känns som jag behöver det.
Jag har varit o handlat, har god lunch i ugnen just nu. Sedan tänkte jag baka kakor som jag funderat på ett tag :)
Och ikväll ska jag nog ta mig till agilityplan, ska väl vara en klass ett bana byggd där ikväll som jag tänkte Mikko o jag kunde träna på :)

Det blir väl lite tid över och då ska jag väl försöka plugga lite också :) Annars tänkte jag ägna mig åt sånna aktiviteter även på lördag, så tycker jag kan ta i stort sett ledig eftermiddag nu :)


Mikko på exkursion. Han var förresten inte rädd för någon denna gång, så skönt! Bra att han fick följa med på socialträning :)

1 kommentar:

  1. Vilken söt bild på söt nosen =) Du får ju hänga med till Ö-vik om du har mycket ledig tid i helgen, åker bara över dagarna =) För tycler du ska hänga med till Jokkmokk !! :D Hoppas träningen går bra ikväll, jag sitter här hemma med min lilla skotträdda tös =/

    SvaraRadera