måndag 6 september 2010

Rida?

Man kan undra hur jag tänker ibland.
Jag menar, jag klagar över att den här kursen tar mycket tid och jag hinner inte allt jag vill...och så svarar jag på annons om medryttare...
Blev uppringd i fredags, ska få komma o provrida kommande fredag.
Nervöst!
I helgen var jag i Strömsund, Kjells pappa fyllde år. Det var en trevlig helg med god tårta ;)
Jag frågade också grannen där, som har travhästar, om jag kunde få rykta lite så jag kunde få friska upp minnet lite om hur man kratsar en hov egentligen?
Jag fick rida också sa han :) Så det gjorde jag.
Det gick sådär, jag blev ganska nervös och hade en jättedålig sits... Men nu minns jag bättre hur man ska rida tills på fredag :)
Får se om jag får fortsätta sedan, och då återstår att se hur jag ska få ihop tiden till det :p
Får nog tyvärr hoppa över kören i år i så fall...
Men det känns ändå skönt att följa hjärtat o göra det man känner för :)

Undrar om jag hinner åka ut o träna lite agility idag (hoppas hoppas!) eller om jag ska kasta mig iväg o göra uppskjutningen jag har kvar för jägarexamen (vilket isf kommer gå skit)...
Och imorgon innan kursen är det återbesök hos vet.
Inte en stilla minut o inte ens chans att planera nåt :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar