onsdag 23 februari 2011

Fullt upp!

Puh! Mars är redan helt uppbokad för min del, och månaden har inte ens börjat!
Jag kommer resa hem helgen 4-7 mars, mest pga att jag lyckats tjata till mig ett möte för ett sommarjobb jag väldigt gärna vill ha (Mikko följer med hem)!
Helgen efter fyller Kjell år.
Helgen efter det (18-19 mars) ska jag resa till Stockholm (utan Mikko). Systerysters present var nämligen musikalbiljetter till Romeo&Julia med Måns Zelmerlöw och Lizette (som är från Karlskrona och dansat för samma danslärare som syrran så vi har sett henne en väldans massa gånger på diverse uppvisningar).
Efter den helgen är schemat faktiskt ganska öppet.

Men jag pluggar också just nu officiellt 150 % + att jag ska läsa inför exjobbet o försöka komma fram till någon sorts frågeställning gärna innan april. Dessutom söker jag sommarjobb för fullt.
Puh!
Och så ridningen och foxtrot kursen, bara en gång i veckan visserligen och bara ikväll o nästa vecka kvar på danskursen.

Och det känns som att agilitysäsongen börjar dra igång på allvar snart?
Ska vara en tävlingskurs i inomhuslokalen under mars/april, jag är ju då tyvärr bortrest två av fyra gånger... Ska se om jag kan anmäla mig till bara de sista gångerna, om det ändå finns plats över alltså.
Samtidigt är jag självklart bortrest just de helger som det är gemensamma agilityträningar för klass 1 - 2 (varvar ju mellan klass 1-2 och klass 2-3)!
Hade hoppats på barmark hemma i Blekinge när jag kommer hem nästa helg, men ser ju inte ut som att det kommer vara så.
Men hursomhelst så är ju Mikkos karenstid över nu efter hostan (jippieyey)! Och jag såg minnsann att några av de jag brukar träna agility med, har bokat inomhus lokalen två timmar denna helg (tidigt lördagmorgon!) så förhoppningsvis får jag träna med dom då :D

Övrigt spännande o värt att veta innan det sannerligen är hög tid för mig att sätta igång med plugget idag, är att jag fått nästan 900 spänn från försäkringsbolaget för Mikkos veterinärbesök angående ögat :) Skönt att veta att det är någon mening med att ha försäkringen!

Ha en fin dag allihop!

3 kommentarer:

  1. Skönt att få ut något ur försäkringsbolagen, å andra sidan är jag lycklig om jag aldrig behöver ha med om att göra igen.

    Jag vill gärna träna lite hopp teknik om du är sugen på det? Jag kan ju nästan när som helt ändå så :) Även om barmark vore roligare än snön att träna på ;p

    SvaraRadera
  2. Skönt att ha försäkring i de lägena.

    Vad är det för skojsigt sommarjobb du hittat hemma? Lycka till på mötet!

    Ha det toppen

    SvaraRadera
  3. Låter tufft, jag känner igen hur det brukar vara den här tiden på året!

    Skönt då att jag inte är hemma och har fullt upp med annat så jag kan förtränga allt jobbigt med sommarjobb. :P Just nu hoppas jag bara att jag får en valp och isf så är jag helt nöjd med att leva på nudlar en sommar om det skulle vara så. ;)Men lycka till med intervjun du!

    SvaraRadera