måndag 11 april 2011

Måndagsuppdatering

I helgen åkte Kjell till Strömsund, men jag kände helt enkelt inte för att följa med denna gången, ville hellre stanna i vackra, våriga (och grusiga?) Umeå och umgås med lite vänner och bara ta det lugnt. Så Mikko o jag stannade här själva. Det var skönt fast efter en timmes ensamhet på fredgakvällen saknade man ju redan Kjell :P Tur att jag hade folk att umgås med resten av helgen, tills han äntligen kom tillbaka igårkväll :) Mikko o jag har:

  • Haft fredagsmys själva, med tecknad film och chips, och gos i soffan.

  • Ätit lyxfrukost med bake-off bröd, melon, apelsinjuice osv (mest jag då...).

  • Tagit långpromenad med Emma, Simba o Chili ner på stan, bra socialträning och passade även på att lydnadsträna lite i störig miljö. Och det viktigaste, åt årets första mjukglass!

  • Gått totalt tre små spår.

  • Jag drack drinkar med Jenny o hennes kompis Helene medan Mikko lekte med Multi (Akita o Ebba låg mest i soffan) och sedan gick de tre människorna på krogen medan de fyra hundarna fick stanna hemma.

  • Tagit sovmorgon, och sedan varit ute o gått med Jenny o vovvarna, för att sedan städa innan Kjell kom hem (o slöa framför datorn).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar