lördag 14 maj 2011

Agilitybilder

Träningen idag har varit mycket lärorik, och kul!
Mikko har varit superduktig idag! Sista övningen var en slalom-övning, och hela gruppen var lagom opepp o tänkte att det skulle gå åt h****** eftersom alla hundar var trötta :P Men det gick bra för alla :) Och Mikko klarade fyra slalom i rad som var grejen med denna sista kombination, jag är så stolt över honom!
Funderade på att utmana honom och köra kombinationen igen, men bestämde mig för att sluta på topp, vilket nog var bra för detta är det enda jag minns nu :D
Fast han avr duktig på andra saker också, vi klarade till exempel jacko (hur det nu stavas?) för första gången :)
Är så stolt över min prins, skämdes knappt alls över honom på hela dan, bland alla andra duktiga hundar :)

Nu är det ännu en full dag imorgon igen, ska bli kul! Sedan bär det direkt av till Jämtland med skolan för att vara ute i skogarna där borta i tre långa dagar... Tror att Mikko o jag kommer sova länge när vi kommer tillbaka till Umeå :P

Nu orkar jag inte skriva mer, är helt slut, så här kommer ett gäng bilder från dagen istället :)



Duktig Mikko tittar på matte :)








Fågelhundar har skönaste stilen :)







Multi kör för fullt.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar