söndag 29 maj 2011

Filmklipp från tävlingen

Även denna dag har runnit fort förbi!
Började dagen med föreläsning om min kamera och dess funktioner, intressant o kul att få veta vilka funktioner man ska använda för att få bilden som man vill :) Hoppas jag lyckas använda det också, men mitt favoritmotiv hundar har en tendens att inte vara stilla länge nog att låta en ändra inställningar om det inte funkade första gången...

Efter lunch var det dags att sätta sig framför datorn igen och plugga, och regnet gjorde iallafall att man lyckades hålla fokus ganska bra.
Efter några timmars plugg tog Mikko o jag en mycket kort tur ut till klubben o tränade lite agility. Nån aktivitet måste han ju få. Fast egentligen borde han få gå ett spår eller något...
Hursomhelst, vi gjorde några enkla övningar. 3-4 slalomingångar, gå 2 gånger över gungan, träna tunnel under A-hinder och fick till nån jacko också :)

Nu! Trumvirvel!
DabadamDabadamDabadamDabadam!
Efter massor av krånglande med att försöka minska filstorleken på filmerna, ladda hem diverse program o krångla, har jag insett att jag kan ladda upp klippen på youtube (som alla gör!) istället för direkt i bloggen! :P
Så här, ladies and gentlemen, kommer två filmer från skelleftetävlingen!

Först kommer hopploppet där vi fick 12 fel + tidsfel.
Och det andra klippet är agilityloppet som vi gör superfint förutom dumma matte som glömmer banan....





Nu ska jag äta popcorn o dega i soffan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar