söndag 3 januari 2010

Tebaka till norrland

Jag börjar så smått känna mig redo för att lämna Viö och åka upp till Umeå.
Har hunnit träffa alla vänner jag ville träffa, har träffat släkten flera gånger, har varit på hockey, har haft utekväll, och har även haft några helt lugna dagar.

Jag känner att det börjar bli dags att åka tillbaka till mina egna rutiner, och slippa rätta mig efter andras konstiga vanor. Tillbaka till lilla lägenheten.
Och tillbaka till vännerna där uppe! Längesen jag såg dem nu ju.
Och så tillbaka till...ja...till honom.

Idag är en ganska lugn dag. har tvättat lite, pluggat lite (samtidigt som jag såg Harry Potter på teven *host*). Och Mikko fick gå ett spår.
Han gick så fint idag!
Hade till och med lite fart. Nosade på korsande rådjursspår men vek inte av! Följde vinklingen jättefint!
Raka spåret bara, helt enkelt :D
Duktiga Mikko.

Imorgon somnar vi i Umeå. Känns nästan konstigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar