tisdag 29 mars 2011

Nya mål!


Inte kom väl denna lilla sötnos till mig bara för att ständigt vara i skuggan o slöa? Nej ut i ljuset ska han, min Prins!

Har varit o tränat lite lydnad med Jenny, och kom på massa grejer som Mikko o jag har tränat en gång i tiden (i typ en vecka) och sedan glömt bort. Dags att damma av gamla träningssätt och moment, och fylla på målen/planerna lite! Inga tävlingsmål dock, det enda vi tävlar är agility, resten är bara för att ha lite kul att växla med och för att Mikko ska få använda huvudet :)

  • Innan april är slut, ska Mikko kunna springa runt en stolpe när jag säger ut (agilitygrej vi tränade i typ en vecka o sedan glömde).

  • Innan vi åker härifrån i juni ska Mikko kunna dra skrindan igen! Jag fegar lite o säger att han kommer nog inte dra den särskilt glatt, men han ska iaf kunna dra den utan att vara totalt livrädd!

  • Vi ska ta fram spårselen igen!

  • Mikko ska lära sig hämta fler saker än min vante (vanten gjorde vi hela förra vintern, men i år har jag varit så otaggad på allt, har bara velat gå in så fort jag gått ut :P).

Det känns som att det var något mer jag tänkte men det har jag redan glömt... Nu ska jag fylla i detta under fliken för våra planer :) Sedan tror jag allt Mikko ska få gå över vippbrädan, jag håller nästan på att glömma den nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar